piątek, 2 października 2015

Czas pomyśleć...


 W pierwszym roku mojego robótkowego blogowania, dorobiłam się wreszcie  świątecznych ozdób. Są  już w mojej kolekcji szydełkowe gwiazdki  i dzwoneczki na choinkę, serwetka świąteczna i wielkanocne,szydełkowe jaja, szydełkowe koszyczki wielkanocne. , zawieszki na okna itd, itp. Ale mamy juz pażdziernik i czas pomyśleć o tegorocznych ozdobach  na choinkę. Zaplanowałam sobie w tym roku wyszydełkować łańcuszek na choinkę. Pomysł na taki łańcuszek mam w głowie już od tamtego roku. Trzeba sie zaopatrzyć w kordonek koloru złota. Sama jestem ciekawa  wrażeń, powodowanych moich nowym pomysłem. A więc czas, aby słowa zamienić w czyny. A na zdjęciach utrwaliłam moje zeszłoroczne, robótowe osiągnięcia, Foto Lucyna Siring


1 komentarz:

  1. Również myślę o ozdobach na święta, ale jeszcze się nie zabrałam , a Twoje piękne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.