niedziela, 19 lipca 2015

Biały szron



To pierwsza moja chusteczkowa koronka, wykonana na gotowym, chusteczkowym płatku. Płatek oprócz koronki, posiada delikatny, ozdobny haft. Nazwałam tę koroneczkę białym szronem, gdyż swoim wyglądem przypomina mi zimowy pejzaż i oszronione drzewa, stojące obok siebie. Taki oszroniony zimą las. Alle mam skojarzenia. :) Koronka wykonana jest z białych, atłaskowych nici, produkcji naszej "Ariadny".Wzór tej wysokiej na ponad 3 cm, jest mocno zabudowany. Skorzystałam z projektu koronki zamieszczonego w zeszycie Diana Robótki Extra, z kwietnia 2014 r. Foto Lucyna Siring


4 komentarze:

  1. Śliczności :-) Przepiękna koronka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna ta chusteczka. Wszystkie są piękne ale ta chyba najbardziej mi się podoba.
    Pozdrawiam:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucynko, gdzie można kupić takie gotowe chusteczkowe płatki?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.