sobota, 23 października 2021

Bieżnik z haftem krzyzykowym

 

Nareszcie znalazłam   zdjęcie tego bieżnika.   Jest to projekt niepospolity i bardzo udany.  Doskonale  uświetni każdy stół i każda ławę. A gdy jeszcze  do kompletu wyhaftujemy dwie podusie typu ,, Jaś,,, będzie to  świetny komplet. Możliwe, ze  zabiorę się  do jego wyhaftowania. Zapisałam też schemat graficzny, który nareszcie  wyszukałam w zakamarkach internetu!  Już zajął sobie kolejkę  mojej  rękodzielniczej poczekalni. No..., bo u mnie jest jak w służbie zdrowia. rejestrujesz się do lekarza specjalisty, ale wizyta dopiero w 2050 roku!!!


3 komentarze:

  1. Piękny bieżnik. Czekam na Twój. Dla mnie niewykonalny. Pozdrawiam serdecznie 🍁🌿🍂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuję, choć to też żmudna praca i ręce juz nie takie sprawne. Ale tak bardzo mi się podoba , ze muszę go mieć. Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  2. Can I just say what a relief to find an individual who genuinely understands what they're talking about on the
    net. You actually realize how to bring an issue to light and make
    it important. A lot more people ought to check this out and understand this side of your story.
    It's surprising you are not more popular because you certainly have the gift.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.