niedziela, 10 października 2021

Szydełkowa poinsecja

 
Jej wysokość ...poinsecja szydełkowa, w ostatnich dniach  zdolała zając moja uwagę.  Zdołała, ale nie dla samej szydełkowej poinsecji, lecz dla jej motywu, który świetnie nadaje się do wykorzystania na  ...szydełkowy świąteczny bieżnik ...na stół. A już od bardzo dawna myślę właśnie o takim szydełkowym bieżniku na świąteczny, mój owalny stół!  To powinno być...cudo! Zobaczymy  jaki będzie efekt końcowy mojego pomysłu. Do  stworzenia  liści poinsecji posłużyła ta oto serwetka, która mocno zmodyfikowałam i przystosowałam do swoich potrzeb. A dla stworzenia  szydełkowego bieżnika,  zapewne będą potrzebne jeszcze  inne modyfikacje, niezbędne do uzyskania  odpowiedniego kształtu i  rozmiaru. Inspiracja do stworzenia takiego bieżnika  jest taki model, jak chociażby ten na załączonym zdjęciu. Zapraszam do  obejrzenia zdjęć z moich ostatnich zmagań z szydełkiem.





Pierwsza część poinsecji
Druga część poinsecji jest identyczna jak pierwsza, lecz z pojedynczymi slupkami
Trzecia, najmniejsza część poinsecji. Do kompletu potrzeba jeszcze  chociaż z 5 koralików, które będą stanowiły środek poinsecji.




Etapy powstawania poinsecji


Wersja robocza
Wersja robocza
Powstał najmniejszy element poinsecji
Tu kolejne elementy...

A tak wyglądały już zblokowane... a na końcu  ...szydełkowa poinsecja w całej okazałości. Ciekawe jakby się prezentowała w czerwonym kolorze. Choć nie mam potrzeby   wykonania takiej...

.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.