niedziela, 28 maja 2023

Kolczyki z różami

 
Moje kolejne pomysły na szydełkowe kolczyki. Tym razem  są to kolczyki z różyczkami. Królowa kwiatów pięknie się prezentuje w każdej formie. W formie kolczyków także. Są to kolczyki krótkie, bo ich długość to zaledwie  6 cm, szerokość 2,5 cm. Mam nadzieję, że spodobają się moi ewentualnym Klientkom. A róże przecież  mamy w różnych kolorach, więc tu otwierają się spore możliości manipulowania kolorami. Stworzyłam także kolczyki dla Panny  Młodej. Są to kolczyki długie,, zwisające o długości ok 16 cm. Szerokość kwiatka to nieco ponad 3 cm. Skonstruowane są w ten sposób, że z kwiatka wypływają dwie łodyżki z liśćmi., których końce przyozdobiłam sztucznymi perłami I tu możliwośći  tworzenia są spore. Bo w oparciu o ten mój pomysł, można stworzyć dekoracyjne kolczyki o mniejszym rozmiarze. Piękne są też kolczyki inspirowane kwiatem lotosu. W ogóle lotos w sztuce jubilerskiej jest kojarzony  z kobiecym pięknem i  w tej sztuce często wykorzystywany. Kwiaty lotosu porastają jeziora Azji, Australii, Wietnamu i są wykorzystywane w symbolice tych krajów. Podobne są do naszych nenufarów. Czekam wciąż na możliwość zakupu bigli. W moich kolczykach nie ma poza biglami innych elementów ze stopów metali, które często powodują uczulenia, zaczerwienienia, obrzęki. Bigle też będą antyalergiczne. . Bo moje ,,polowanie ,, na nie w necie zakończyło się fiaskiem,. Ale to zmieni niebawem. Wtedy będę mogła  już zrobić kolczyki każdej  kobiecie, która mnie o to poprosi. Zapraszam  do składania zamówień na priv  oraz na stronę SincreArt-Studio na Facebooku

.





Pierwsza para kolczyków z kwiatem lotosu

Kolczyki Panny Młodej




Moje  ,,polowanie ,, na bigle zakończyło się fiaskiem. Więc muszę  znależć inne żródło  zakupu.

W sprzedaży na platformie Etsy.com, w sklepie Vintage4Lady. Polecam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.