sobota, 25 lutego 2023

Wielkanoc 2023 r. Serwetka do koszyczka.


 
Najnowsza serwetka do koszyczka ze święconką już powstała. Koszyczka nowego jeszcze nie ma i zdjęcia trzeba było wykonać z użyciem starego, już wysłużonego.  Ale kiedy kupię nowy, nie omieszkam  zrobić  zdjęć nowych. W tej chwili ważna jest ta dekoracyjna serwetka do koszyczka ze święconka, wykonana ni białego kordonka marki  MUZA, gramatura bodajże ponad 800 m/100g, więc cienki,  szydełkiem nr 1,25.W necie podejrzałam podobny model  koszyczkowej serwetki i postanowiłam go odtworzyć. Model ten  prezentuję na zdjęciu nr. 3. Jak to u mnie zazwyczaj bywa, trochę ten model zmieniłam według swoich upodobań. Ale koszyczkowa serwetka  pozostała  atrakcyjna. Schematu graficznego nie ma, bo trzeba go dopiero stworzyć. Obydwie serwetki mogę  wykonać bez schematu graficznego. Zapraszam do oglądania zdjęć i komentowania. Ciekawa jestem czy Wam się ta serwetka podoba...?
To jest model podejrzany przeze mnie na stronkach Pinterest. Stamtąd pochodzi to zdjęcie. Niżej prezentuję moje zdjęcia.









Kordonek, z którego zrobiłam tę serwetkę.  No i szydełko nr. 1,25.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.