środa, 25 stycznia 2023

Poduszki z bąbelkami

Kolejne poduszeczki jakie zrobiłam do własnego użytku. A potrzeba ich  mieć choć kilka par na zmianę. Te podusie zrobiłam z włóczki bawełniano-wiskozowej. Do wykonania wybrałam wzór z bąbelkami. Bawełna dosyć gruba więc do wykonania użyłam szydełka nr 2,75.. Zdjęcia pochodzą z różnych okresów, dlatego nie są jednakowe. Te dzisiejsze są nieco ciemne, bo dziś pochmurno i ciemno, więc trudno  były odpowiednio naświetlone. A na lepszą pogodę i słońce, długo by czekać. Na końcu zamieszczam schemat graficzny poduszki.. Zapraszam do obejrzenia zdjęc.


 
 









To ten co plącze mi nitki.


4 komentarze:

  1. Boskie, boskie, boskie. Wspaniały wzór, idealne wykonanie, prezentują się naprawdę cudownie. Uwielbiam takie poduszeczki, dodają radochy i tego klimatu, jaki mają wiejskie domki pełne miłości, no uwielbiam. Ten, co plącze nitki jest meeega uroczy, tulę Was mocno. :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poduszeczek małych na kanapach i fotelach nigdy za dużo. W razie nieporozumień w rodzinie, można ich użyć jako oręża do walki o swoje racje. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Piękna ,zachwycam sie takimi poduszkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam małe podusie i lubię je robić. Pozdrawiam cieplo.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.