wtorek, 7 grudnia 2021

Najnowsza moja autorska kolekcja szydełkowych zawieszek na choinkę 2021r

 

Na zdjęciach mój najnowszy pomysł na szydełkowe  zawieszki na choinkę.  Powstał  w ciągu ostatniej dwóch wieczorów  grudnia  tego roku. Jest to już piata para zawieszek  szydełkowych na choinkę mojego autorstwa, w postaci śnieżynki i dzwoneczka. To bodajże ostatnia para zawieszek białych w tym roku. Wszystkie prezentuję na ostatnich zdjęciach Poza ta kolekcją  wykonałam jeszcze komplet zawieszek kolorowych, które prezentuje w poprzednich postach. czas zacząć pracę nad  opracowaniem wzorów graficznych tych zawieszek, gdyż bez nich są  w zasadzie  bezużyteczne dla zainteresowanych wykonaniem tych zawieszek. A niektóre są dosyć trudne do wykonania.  Użyłam tu  bowiem techniki wzorów tunezyjskich. A tymczasem zapraszam do obejrzenia zdjęć.



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.