środa, 24 listopada 2021

Bombki w szydełkowych koszulkach

 
Zdjęcia wychodzą koszmarnie a postanowiłam jeszcze ubrać w szydełkowe koszulki  6 akrylowych bombek, które  już jakiś czas leżały w moich szufladach. Pierwszy plan był taki, ze miałam namalować na nich świąteczne wzory farbami akrylowymi, ale plany swoje, a życie swoje. To już ostatni mój przedświąteczny post  dotyczący dekoracji na choinkę choć uważam, ze należałoby nad   szydełkowymi dekoracjami bombek poeksperymentować i stworzyć nowe,  ciekawsze wzory. Ale... na wszystko potrzeba czasu... a przedświąteczna krzątanina czeka... Zapraszam do obejrzenia tego mojego szydełkowego eksperymentu, choć zdjęcia nie oddają urody tych bombek.























2 komentarze:

  1. Piękne są Twoje bombki Lucynko. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki moja Droga, ze tu wpadasz. Bombki powinny dobrze się prezentować na choince. Zobaczę niebawem i zrobię zdjęcia..., może lepsze. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.