czwartek, 8 października 2020

Trzy melanżowe

 
Przez trzy wieczory wyszydełkowałam te trzy melanżowe  chusteczkowe koronki..  Mówiąc prawdę, jestem wciąż na etapie poszukiwania  odpowiednich  kordonków do chusteczkowych koronek, ale  jakoś żaden  nie wydaje  mi się odpowiedni. Te kordonki marki Altin Basak Nr 50,  są  najcieńsze. Koronki  prezentują się ładnie, ale   ja wciąż tęsknię za polskimi kordonkami naszej Ariadny, przeznaczonymi do tego celu. Były dla  mnie najlepsze i żadne inne  się do tego celu tak doskonale nie nadają. Ale  eksperymentować zawsze można. Chusteczki   prezentują się całkiem dobrze. Najbardziej podoba mi się ta miętowo-cytrynowo-biała. Jest zachwycająca..., może z powodu   świetnego połączenia kolorów...?

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.