wtorek, 28 kwietnia 2020

Szydełkowy... kuchenny świat

Kuchenny szydełkowy świat jest różnorodny i ciekawy. Szydełkiem można  urozmaicić kuchenne wnętrza poczynając od kuchennych łapek, podkładek pod kubki i talerze szydełkowe kwiaty czy pokrowce na słoiki i słoiczki, o kuchennych szydełkowych zazdrostkach nie wspominając. Ja też swego czasu uległam pokusie urozmaicenia swojej kuchni i wykonałam kilka kompletów  szydełkowych podkładek pod kubki.  Na uwagę zasługuje    ,, brydżowy,, , klubowy  komplet szydełkowych podkładek pod napoje,. Jest to mój autorski projekt, wykonany z myślą o  osobach namiętnie grywających w brydża. Inspiracją do wykonania tego kompletu były oczywiście... symbole na kartach go gry. Jeszcze nie zastanawiałam się nad  pomysłami kuchennych łapek. A przydałoby się, bo w kuchni są  bardzo potrzebne. Zatem...pomyślę. Zdjęcia własne i z albumów PInterest.



































1 komentarz:

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.