wtorek, 19 listopada 2019

Szydełkowe zawieszki na choinkę

W tym roku postanowiłam  swoją choinkę przystroić dodatkowymi zawieszkami, wykonanymi z nici bawełnianych, w ko,lorach świątecznych. Oto efekt moich  starań.  A mówiąc prawdę,  w każdym domu możemy posiadać  różnorodne ozdoby  choinkowe, w różnych  stylach. Moim zdaniem, takie kolorowe  zawieszki są bardziej odpowiednie  do przystrajania choinki w kolorze białym. Ale.., zobaczymy jakie zmiany przyniesie moda choinkowa i... czas. A teraz ... pędzę  do  pracy na swoimi nowymi pomysłami. A jest tego trochę...
















3 komentarze:

  1. Ciekawe ozdoby przygotowałaś. U mnie od lat jest monotematycznie czyli kolorowo, po staremu. Nie podążam za modą, bo moje dorosłe już dzieci lubią ten styl z ich i mojego dzieciństwa. Wyobraź sobie Lucynko, że mam tak stare już bombki. Pozdrawiam Cię serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo Ci zazdroszczę tego rodzinnego skarbu w postaci dawnych bombek. Im jestem starsza, tym częściej wracam myślami do tych szczęśliwych chwil, kiedy wspólnie z Mama robiłyśmy dekoracje z bibuły czy słomy i ubierałyśmy choinkę także w upieczone ciastka i lichtarzyki do woskowych świeczek. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Piękne ozdoby zrobiłaś, bardzo pomysłowe, te laseczki, woreczki na orzechy, super 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.