poniedziałek, 4 lutego 2019

Szydełkowa zazdrostka już jest


 Jakiś czas temu rozpoczęłam pracę nad wykonaniem  szydełkowej firaneczki, typu zazdrostka, dla  swojej przemiłej znajomej. Dziś mogę ją z przyjemnością poinformować, ze   zazdrosteczka już gotowa i niebawem będzie ją mogła zawiesić   na swoim kuchennym oknie. Do wykonania  tego dzieła użyłam  nici bawełnianych marki MUZA o gramaturze 830 m w 100 gramach.i szydełka nr. 1,25. Zazdrostka  ma wymiary  150 cm  x 70 cm. Jest naprawdę bardzo elegancka choć na zdjęciach  wyświetlam ją jeszcze nieusztywniona a  to dlatego, ze bodajże od jutra nie będzie można publikować zdjęć na Google, więc śpieszę się, by  zdjęcia pokazać  wszystkim. W poście zamieszczony jest schemat   graficzny oraz  zdjęcie z tej zazdrosteczki, w wersji oryginalnej. Ja dół zazdrostki uświetniłam szeroką bordiurą., co widać na zdjęciu niżej. Zdjęcia  Lucyna Siring  oraz  Pinterest.
A tak wygląda   na oknie u mojej znajomej.











1 komentarz:

  1. Przepiękna zazdrostka! Bardzo elegancka! Niezwykle pięknie dobrana bordiura. Choć Google+ znikną,to my zostajemy! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.