sobota, 4 sierpnia 2018

Arbuzowe torby i torebki


Spodobała mi się ta letnia torebka, wykonana  z  trawy przez  indyjskiego producenta inspirowana przekrojem owocu arbuza Znalazłam też w zasobach Pinterest, próby tworzenia takich  torebek i  torebeczek szydełkiem i pomyślałam, ze warto spróbować sobie taką stworzyć. Znalazłam tez  odpowiedni schemat graficzny, który będzie pomocny w tej robótce. Tak się skała, ze mam też włóczki bawełniane w odpowiednich kolorach. Nic więc nie stoi na przeszkodzie, by tę robótkę rozpocząć. Zdjęcia: Pinterest





4 komentarze:

  1. Absolutna rewalacja! Takie torby można kupić w sklepach za naprawdę spore sumy... A tutaj wystarczy troszkę wprawy, czasu i można obdarować wszystkie koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie można kupić tę torebkę z trawy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.