niedziela, 13 maja 2018

Spacerkiem po ogrodzie


 Przepiękna, słoneczna  i  niezbyt upalna  pogoda, sprowokowała nas do spaceru po ogrodzie działkowym. Moja wieloletnia sąsiadka i przyjaciółka,  jest zamiłowana ogrodniczką. Posiada  małą działkę  w ogrodzie, gdzie na swój użytek hoduje trochę warzyw i sporo kwiatów. Ma też kilka  drzew i krzewów owocowych. Ogród ten istnieje już ponad pół wieku i jest  bardzo dobrze utrzymany. Można w nim znależć piękne altany, gołębniki, miejsca rekreacji, placyki zabaw dla dzieci, ogrodowe huśtawki itp oraz . wiele różnych kwiatów i pięknie kwitnących krzewów. W tej chwili przecudnie kwitnie kalina, co utrwaliłam na pierwszy zdjęciu. A  idąc spacerkiem, ogrodowymi alejkami, fotografowałam napotkane kwiaty.  Oto kilka tylko zdjęć z tego  wspaniałego spaceru.  Zapraszam do oglądania. Foto: Lucyna Siring..

.





.

4 komentarze:

  1. Przepiękne kwiaty i krzewy !
    U nas na tę kalinę mówi się "Turek ":)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kwiaty.
    Przyjemne otoczenie. Dobrze się spaceruje w takim klimacie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrawiam i dziękuję, ze tu zaglądacie, co mnie bardzo cieszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawiam i dziękuję, ze tu zaglądacie, co mnie bardzo cieszy. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.