wtorek, 18 października 2016

Szydełkowy kapelusik


 Od lat mieszkany obok siebie i  przyjażnimy się, moja sąsiadka i ja. Codziennie spotykamy sie na porannej kawie, dyskutujemy ,wspomagamy się wzajemnie na co dzień i w trudnych chwilach. Ostatnio Alicja poprosiła mnie o zrobienie jej kapelusika. Kupiła bardzo grubą włóczke akrylowa, więc zabrałam się do dzieła. A efekty mojego wysiłku możecie podziwiać na tych zdjęciach. Kapelusik z tak grubej włóczki ładnie się układa, jest dosyć sztywny. Alicja nie lubi ekstrawagancji, więc kapelusik jest bardzo skromnie ozdobiony. Pomysł  i wzór zaczerpnęłam z Pinteresta.Foto: Lucyna Sioring



1 komentarz:

  1. Wspaniały kapelusik :-) Rewelacyjnie układa się na głowie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.