sobota, 7 lutego 2015

Bieżniki na ławę. ( Szydełkowe skarby )

 Sama nie mam żadnego bieżnika na ławę i od dłuższego czasu zastanawiam się, jaki schemat wybrać. Królują bieżniki siateczkowe i ananasowe, też inne różne  formy i kształty, białe i kolorowe. Szukałam, szukałam i... coś wybrałam Zauroczyła mnie elegancja tego, zresztą też siateczkowego bieżnika. Przy okazji, spodobał mi się też schemat bieżnika z koszyczkiem. Motyw koszyczka nawiązuje do symbolu świąt Wielkanocnych, więc uznałam schemat za odpowiedni na taka okazję. Zdjęcia, żródło; Internet.




3 komentarze:

  1. Rzeczywiście jest bardzo piękny.Choć siateczkowy , ale trochę inny jak wszystkie. Siateczkowe bardzo mi się podobają. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest ten z różami.Kilka lat temu ściągnęłam go sobie z netu z myślą o wydzierganiu.Niestety wzór po kilka razy drukowany, za każdym razem wychodzi nieczytelny.Trudno, czasami tak jest z tymi azjatyckimi stronkami

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co widzę, trzeba tu zastosować różnorodne wypełnianie kratek siateczki, aby uzyskać cieniowanie płatków róży. Dam rade to zrobić. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.