czwartek, 4 września 2014

Serwetki mojej córki.


  Te schematy zawsze omijałam szerokim łukiem, kiedy czasem zabierałam się do zrobienia jakiejś serwetki. Jest bardzo pracochłonny, bo robiony półsłupkami. Trzeba było wytrwałości i dokładności mojej córki, aby wykonać te modele. Gdy skończyła robótkę, ze zdumieniem zauważyłyśmy, że ma ona charakter motywu przestrzennego. Czyż nie wydaje się Wam, że każda warstwa tej serwetki, jakby unosi się w powietrzu. Załączam schemat. Wzór pochodzi z numeru" Moje robótki "z 1993 roku.

6 komentarzy:

  1. Cudna serweta i bardzo pracochłonna.Wyrazy uznania dla córki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki moja Droga za komentarz.Ucieszył on moją Iwonę, która serdecznie pozdrawia Ciebie oraz Magdę,Wojtka,Hanie i Franka.Pozdrowienia ode mnie.

      Usuń
  2. Faktycznie masz rację serweta wygląda rewelacyjnie . Córka ma naprawdę talent.Pozdrawiam Ciebie i córkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Elu za Twoją opinię.Moja córka Iwona,która prosiła aby Cie serdecznie pozdrowić,ma jeszcze młode i sprawne ręce.Do zespołu dołączy moja wspaniała Synowa,która też dobrze szydełkiem nawija.Jak widzisz mam tu cały zespół.będzie się działo, oj będzie.Pozdrowionka ode mnie.Wszelkiego dobra w życiu i w pracy.

      Usuń
  3. Pięknai efektowna praca :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twój komentarz.Witam Cię serdecznie w gronie moich gości.Pozdrowienia od mojej córki Iwony i o ode mnie.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.