poniedziałek, 16 stycznia 2023

Świąteczny bieżnik na stół

 

Nie tak miało być. Ten szydełkowy bieżnik w świątecznych kolorach, miał zdobić mój tegoroczny  Bożonarodzeniowy stół. Miały być ładne zdjęcia, wykonane w klimacie świat Bożego Narodzenia. Ale ...niestety, przed samą Wigilią, RSV  podciął mi skrzydła.  Wszystkie zamierzenia  i plany się zawaliły.  A ja  , przykuta do łózka  z osłabienia, niczego nie mogłam zrobić. Dziś mamy  16 stycznia.  Powoli  wracam do sił.  Postanowiłam więc zaprezentować na blogu ten swój  wymarzony bieżnik. Zrezygnowałam  z usztywnienia robótki, bo i  po co w takim stanie ma prze4leżec rok w moich szufladach, Więc go trochę wygładziłam żelazkiem, by móc zrobić zdjęcia. Doskonale to nie wygląda, ale może  do następnych świat uda mi się  go doprowadzić do perfekcyjnego stanu.  A tymczasem zapraszam do obejrzenia tego, co dziś zaprezentować mogę. 







1 komentarz:

  1. Jest on boski, jeszcze takiego nie widziałam. Prezentuje się wyjątkowo i bardzo bajkowo. Idealne dobranie kolorów. Budzi on wyobraźnię, ma w sobie coś nadzwyczajnego, no nie wiem, ale bardzo do mnie głośno przemawia, jest idealny. <3 :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.