środa, 18 stycznia 2023

Makowe podusie

 
Wreszcie ukończyłam makowe podusie. Tak naprawdę, to jest robótka trochę ...przypadkowa. Szydełkowe motywy kwiatowe maków wykonałam już tak dawno, że nawet zapomniałam w jakim celu. W końcu trzeba było je zagospodarować... i tak właśnie powstały makowe podusie, choć koncepcje  były różne.. Pomysł na podusie jest mój, autorski. A do ich wykonania użyłam włóczki akrylowo bawełnianej w kolorze zgaszonej bieli i szydełko nr 1,5.  Sam środek poduszeczek wykonany jest  tunezyjskim ściegiem waflowym, choć ja go nazywam...gofrowym. Koronka brzegowa to zwykły filet, czyli siatka , na której na przemian umieszczone są szydełkowe supełki złożone z pięciu słupków  jeden raz nawijanych i ściągniętych nitką oczka następnego. O schemat mnie nie proście, bo  go nie mam. To moja szydełkowa improwizacja zwana szumnie projektem. Dekoracja, to łańcuszek  przeciągnięty przez wolne oczka specjalnie wykonanej ramki , no i motywy maków polnych, przymocowane  igłą. Kto zna moją słabość do szydełkowych  jasieczków a także wielkanocnych koszyczków, ten wie, ze to nie mój ostatnio taki szydełkowy ,,wybryk,,.Zapraszam do oglądania zdjęć




.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.