sobota, 10 września 2022

W kolorze trawy...

 

Następna chusteczka z szydełkową koronką.  Tym razem  wykorzystałam do stworzenia koronki stary  kordonek  Ariadny, przeznaczony właśnie do tworzenia chusteczkowych koronek. Mam wrażenie, że z dobrym skutkiem. Dziś Ariadna takich kordonków juz nie produkuje, być może, z powodu małego zapotrzebowania na nie w Polsce. A szkoda, bo są naj...naj... najlepsze spośród wszystkich kordonków przeznaczonych do tego celu. Takie spostrzeżenie wynika z moich wieloletnich doświadczeń  nad wykonywaniem chusteczkowych koronek. A szkoda, bi chciałabym jeszcze  poeksperymentować przy rożkach chusteczkowych..., a być może i przy  chusteczkach ślubnych, komunijnych i tych, na okazje specjalne, jak chociażby prezenty z okazji imienin , urodzin, rocznic itd. Także po raz pierwszy wykorzystałam   widoczny na zdjęciu motyw  koronki, którego schemat zamieszczę na końcu. Nie zawsze taki schemat mogę zamieścić, gdyż zdarza się mi przy ich tworzeniu...improwizować., co często nazywa się też...projektowaniem. A tymczasem zapraszam  do obejrzenia zdjęć...














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.