sobota, 12 lutego 2022

Jeszcze jedna do koszyczka

 

Już miałam zakończyć tegoroczne poszukiwania najpiękniejszej serwetki do swojego koszyczka ze święconką, ale kiedy znalazłam w albumach Pinterest ten model z koniczynkami , to derce mi zmiękło. Powiedziałam, no nie, zrobię ją. No...i  już ja mam. Jest naprawdę przecudnej urody, choć jeszcze wciąż kuszą mnie swoją urodą dwie serweteczki z czasów wiktoriańskich, jednak  na zbyt małą czytelność schematów graficznych, trzeba im poświęcić więcej czasu. Zatem, póki co, zapraszam was do obejrzenia  zdjęć z tej sesji, pokazującej moje najnowsze dzieło. Na końcu zamieszczam  dla zainteresowanych , schemat graficzny tej pięknej serwetki.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.