środa, 2 lutego 2022

Z szydełkowymi elementami

 

Leżał sobie w szufladzie kupon  różowego lnu całymi latami. Kupiłam go sobie jeszcze za czasu słusznie minionego a więc..., co najmniej 25 ... a może i 30 lat temu. Miałam zamiar  na tym płótnie o kolorze pudrowego różu, wyhaftować motywy kwiatowe w kolorze białym. Miałam, ale jak to  w moim rękodzielniczym świecie bywa, plan  się nie sprawdził. Kupon płótna leżał sobie i leżał. Serfując po Pintereście, natrafiłam na  serwety wykonane z połączenia elementów szydełkowych z tkaniną. Postanowiłam dokonać eksperymentu. AI ten eksperyment teraz można oglądać  na tych zdjęciach. Jak zwykle, po takim eksperymencie, zawsze  nasuwają się wnioski..., ze można było inaczej, że można było lepiej. Oczywiście, że można było. dziś prawdopodobnie  do tego celu wykorzystałabym  kordonki w innym kolorze. Może w kolorze lnu, a może w kolorze pudrowego różu, bo kolor biały jakoś mi tu nie pasuje. Zapewne też wykorzystałabym do tego celu płótno lniane z domieszką włókien sztucznych. Byłoby bardziej stabilne i nie naciągnęłyby się  i nie falowały brzegi tej robótki. NO i tern kordonek Ariadny o gramaturze  545 m/100g, stanowczo jest za gruby i zbyt masywny. Pracy przy tej serwecie dużo. Jest , jaka jest. Z cała pewnością się w domu przyda. Na końcu zamieszczam wzór graficzny szydełkowego motywu, który wykorzystałam w tej robótce. Zapraszam do obejrzenia zdjęć. 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.