poniedziałek, 2 sierpnia 2021

Szydełkowe maki

 
Uwielbiam polne kwiaty. A tymi sa m.in polne maki. Kiedyś wydziergałam szydełkiem  kilka takich  szydełkowych motywów polnych maków i... już nawet nie pamiętam jaki miałam wobec nich plan. Ale  kwiatki są ...i zapewne w najbliższym czasie je wykorzystam w swoich rękodzielniczych poczynaniach. Czas pokaże ... w jakich... Moje maki to ...moja improwizacja szydełkowa, gdyż nie zawsze potrzebuję   do wykonania elementów, wzoru graficznego lub opisu. Ale dla zainteresowanych zamieszczam  jeden z najpiękniejszych wzorów graficznych, jakie  znalazłam w necie.










1 komentarz:

  1. Wspaniałe maki i na bank cudnie je wykorzystasz. Maki jakoś tak budzą moją radość i zawsze ich szukam, a kiedy już znajdę, to zachwycam się, jak dzieciak totalny. :))) Pozdrawiam serdecznie, niech pomysły na wykorzystanie maków Cię zalewają i niech uśmiech z buzi nie schodzi. :))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.