czwartek, 31 marca 2016

Kraina lodu, Elsa i frozen style.

Film animowany "Kraina lodu", wytwórni Walt Disney Pictures i jego bohaterka, księżniczka  Elsa, są inspiracją do tworzenia mody dziecięcej. Moje księżniczki, które niedawno mnie odwiedziły, wyraziły stanowczo chęć posiadania czpeczek  w stylu frozen. Dotyczy to oczywiście kolorystyli i akcentów mroznej zimy, jakie są wykorzystane w tym animowanym filmie. Księzniczka Elsa ma sukienkę w kolorach turkusu i bieli, z akcentami niebieskiego. Przystąpiłam do dzieła i jest już " mrożna " czapeczka w stylu frozen. Będzie następna. A tymczasem wyświetlam tą piewszą.Foto Lucyna Siring
Niżej już obie czapeczki razem.  A obok księżniczka Elsa z " Krainy lodu".

A takie, a raczej podobne, czapeczki z warkoczem Elsy, to dla mnie,  zadanie do wykonania jesienią. Moda, to... moda.:)

3 komentarze:

  1. Śliczna czapeczka :-) Perfekcyjnie wywiązałaś się z zadania.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne czapeczki:)
    Choć ta z tym warkoczem też wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna czapeczka.
    Taką z warkoczem też mam zamiar zrobić :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.