poniedziałek, 22 sierpnia 2022

W kolorze nasturcji

 




Nasturcja..., kwiat nie tylko piękny ale i bardzo pożyteczny. To pnącze o pięknych  , delikatnych kwiatach, najczęściej w kolorze pomarańczowym, mocno nasyconym , swoją urodą zdobi nam ogrody, balkony, werandy czy oranżerie. Oprócz walorów wysoce dekoracyjnych, nasturcja jest kwiatem jadalnym a także posiada właściwości lecznicze. Chusteczka z szydełkową koronką  z atłasku Ariadny w kolorze nasturcji, też prezentuje się rewelacyjnie. Taka chusteczka powinna  jej właścicielce przynieść nie tylko słoneczną radość, ale i stałość w uczuciach, życzliwość  a nawet...znależć ...płomienną miłość!!! Taka bowiem jest symbolika tej rośliny. No tak..., ale ja miałam pisać o chusteczce... A więc ... wykonałam  ją z białego batystu i pomarańczowego  atłasku  Ariadny, szydełkiem Nr. 0,6. Szydełko marki ,,Tulip,, - firmy japońskiej Zamieszczam także schemat graficzny szydełkowej koronki. który trochę zmieniłam. Chusteczka wraz z koronka  ma wymiary 30 cm x 30 cm. Wysokość koronki 2 cm.  Zapraszam do obejrzenia zdjęć..







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.