poniedziałek, 27 czerwca 2022

Stare... jest piękne...

W bardzo starych  ,, Robótkach szydełkowych ,, z 1991 roku, znalazłam  model szydełkowego bieżnika w stylu retro. A , że stare  jest piękne  i posiada urok ponadczasowy i moda zatacza koło i znów do nas wraca, to  bieżnik ten obecnie cieszy się  wielkim wzięciem .Pracę nad  nim rozpoczęłam już dano, ale   zabrakło kordonka i robotka utkwiła w mojej rękodzielniczej poczekalni, czyli w szufladzie. Ponieważ zamieszczam  na swoich  rękodzielniczych profilach także zdjęcia robótek rozpoczętych, więc i to zdjęcie tam się znalazło. Wzór tego bieżnika wydaje się być prozaiczny i  dosyć łatwy do wykonania, ale tak nie jest.  Wymaga skupienia  i uwagi, zwłaszcza przy wypełnianiu ukośnych  kwadratów wewnątrz. To one nadają mu ten niepospolity charakter.. Niżej zamieszczam schemat graficzny robótki i legendę  z opisem symboli graficznych.


 


Ten wzór ciekawej  i modnej dziś serwety, w kształcie kwadratu znalazłam w necie. Ponieważ również wzbudza spore zainteresowanie, stąd   jego zdjęcie   jest tutaj. Również rozpoczęłam  szydełkowanie tej uniwersalnej serwety, której wielkość można dowolnie kształtować. Mam nadzieję, ze  zdobędę odpowiednie kordonki  i te serwety.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.