środa, 1 września 2021

Zawieszki na choinkę Anno Domini 2021 według projektów Julii Hart

Według pomysłu projektantki Julii Hart 
Czas pomyśleć o nowych zawieszkach szydełkowych na choinkę. Te dawne   zapewne już nam się znudziły lub się zakurzyły. Jeśli tylko się zakurzyły, to można je wyprać i usztywnić na nowo. Gorzej jest , gdy się nam znudziły. Wtedy trzeba sięgnąć  po nowe pomysły i stworzyć  najmodniejsze   według najnowszych wzorów. Zatem postanowiłam poeksperymentować wykorzystując  najmodniejsze  projekty,.  A do takich dziś należą  wzory śnieżynek zaprojektowane przez Draigunę. Na pierwszych zdjęciach prezentuję  śnieżynki wykonane według jej projektów Ponieważ lubię też sama  szukać nowych pomysłów na  choinkowe zawieszki, zaprezentuję też swój autorski projekt śnieżynki z białego kordonka. 
A to model drugi w moim wykonaniu. Jest skomplikowany w wykonaniu. Dużo kręcenia szydełkiem.


To jest jeden ze wzorów, którego moje wykonanie prezentuje na dwu pierwszych zdjęciach.
To model drugi
To jest model trzeci. Model ten w moim wykonaniu jest na zdjęciu pierwszym i drugim


Na Tych trzech zdjęciach są  schematy graficzne.
Na zdjęciach niżej moje autorskie zawieszki na choinke.
Według pomysłu znalezionego w necie
Mój autorski pomysł

Mój autorski projekt sniezynki

Plik zdjęć z wykonanych zawieszek









8 komentarzy:

  1. To magiczna praca! Patrząc na te płatki śniegu, pogrążyłem się w szczęśliwym dzieciństwie. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. To magiczna praca! Patrząc na te płatki śniegu, pogrążyłem się w szczęśliwym dzieciństwie. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne....też takie tworzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu... w większości są zawieszki odtworzone wg projektów amerykańskiej projektantki Julii Hart. o pseudonimie artystycznym Draiguna. Moje pomysły autorskie sa zamieszczone na innych stronach tego bloga.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.