piątek, 6 sierpnia 2021

Zrobić dzianinowy pled w stylu vintage

 


Dzianinowy pled w stylu dawnym zasługuje na uwagę i  dobrze byłoby ten pomysł wykorzystać.  Chętnie   bym się taka robótką zajęła, choć jest ona czasochłonna i pracochłonna. Ale  gdy się   dobrze zaplanuje wykonanie i dotrzyma  tego planu, to wcale ta praca na takim pledem nie musi długo trwać.  Ale kochamy dzianinowe pledy. Są ciepłe , przewiewne i bardzo przydatne w czasie jesiennych chłodów. A schemat wzoru niech  będzie trwał  w mojej robótkowej poczekalni. Kwadraty można  zrobić na drutach na kilka sposobów. Ale ja wybrałabym ten, który prezentuje na ostatnim zdjęciu.







4 komentarze:

  1. No baaardzo podoba mi się ten wzór, co wybrałaś, jest taki sielski, bardzo ładny, tak w mig mnie oczarował. :) Pięknego dnia Ci życzę, a także weekendu. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey! This is my first visit to your blog! We are
    a collection of volunteers and starting a new project in a community in the same niche.

    Your blog provided us beneficial information to work on. You have done a
    wonderful job!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym wybrała ten wzór.Kiedyś robiłam sweter z takich wzorów nazywał się "nivea",Roboty co niemiara ale efekt niesamowity:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod ogromnym wrażeniem wykonanej pracy! Wygląda idealnie. Brawo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.