niedziela, 30 maja 2021

Entrelac dla mojej synowej

 
Dzianinowa chusta dla mojej synowej, wykonana technika entrelac, już gotowa.  Wykonana została z włóczki wełniano-poliamidowej o składzie  75% wełny i 25 % poliamidu.  Kolorystyka włóczki, która na zdjęciach trudno uchwycić, to zestaw  kolorów , który poczynając od pudrowego różu, przechodzi w coraz ciemniejszy kolor bordowy, by w pewnej chwili nabrać odcienia koloru fiołkowego, poczynając od najjaśniejszego., a kończąc na  fiołkowym, wpadającym w odcień koloru niebieskiego. Chusta jest duża i posiada wymiary  185 cm x 85 cm. W dotyku jest  miła, puszysta, ciepła, delikatna. Myślę, ze moja synowa, będzie z tej chusty zadowolona. Niech jej dobrze się nosi. Zapraszam do obejrzenia zdjęć












.


2 komentarze:

  1. Piękna:))robiłaś ją z cieniowanej włoczki?czy każdy kwadrat innym kolorem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Bożenko. Robiłam ja z włóczki , ktora jest cieniowana w sposób specjalny, gdzie kolory przechodzą jeden w drugi w sposób łagodny i niezauwaqżalny. Taka włóczką jest m.in DROPS DELIGHT o skladzie 75% wełny i 25% poliamidu. zuzyłam 5 moteczków po 50 g. Jest to włoczka wybitnie nadająca się się do techniki entrelac, choć nie tylko ona. Pozdrawiam cieplo.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.