wtorek, 10 listopada 2020

Chusta dzianinowa

 
Kiedyś dostałam w prezencie pod choinkę kilka motków cieniowanego, różowego mohera. I już jedna chustę z tego moherka zrobiłam. Zdjęcia tej chusty gdzieś są  na tym blogu. Swego czasu rozpoczęłam dziergać  chustę  drugą. Z praca dobrnęłam do koronki brzegowej... zostawiłam   w szafie. Dziś  tę robótkę dokończyłam i oto jest kolejna chusta. Mogę  ja sprzedać okazyjnie komuś za jakiś  niewielki grosz, by kupić nowe moteczki. A jak nie sprzedam to będzie  dobry prezent dla którejś z kobiet w mojej rodzinie. Chusta jest duża . Ma wymiary 180 cm po najdłuższym boku i 80 cm po przekątnej.  Włoczka to mieszanka moher z acrylem. Kolory to mieszanina różu w różnych odcieniach, szarości, brązu  i  kremu. Zachęcam  do kupna i oglądania.














2 komentarze:

  1. Lucynko
    Jestem pod wrażeniem- chusta jest przepiękna.
    Moje gratulacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za miły komentarz. Chusty można robić naprawdę piękne, gdyby było na nie zapotrzebowanie. Pozdrawiam ciepło

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.