piątek, 5 czerwca 2020

Najpiękniej szydełkowe zazdrostki..


Pewnego razu ...latem, ubiegłego roku, przechadzając się  ulicami swojego miasta,  ujrzałam okna  w pokoju udekorowane  szydełkowymi zazdrostkami.  Były to zazdrostki w stylu jaki pokazuje  zdjęcie  pierwsze. tak mnie widok tych okien zachwycił, że  potem dosyć często powracałam na tę ulicę, pod ten dom, by oczy nacieszyć  widokiem  tych okien,  udekorowanych tymi pięknymi , szydełkowymi zazdrostkami. I tak ...od tamtego, minionego lata  chodzę z pomysłem w głowie, by takie  zazdrosteczki wykonać sobie. pomyślałam , nici zakupiłam i dwa dni kombinowałam przy znalezieniu i stworzeniu  szydełkowego motywu, który będzie elementem składowym moich zazdrostek. i jest już go mam! Teraz mogę spokojnie  szydełkować wieczorami kolejne motywy... Zatem... zobaczymy , co mi z tego pomysłu wyjdzie. Ale to będzie...za chwilę..  Nici to  FILO DI SCOZIA, 450 M W 100 G, NR KOLORU 955213, SZYDEŁKO NR. 1,5. Schemat graficzny  motywu zmodyfikowałam sama. Wygląda to super. Na zdjęciach   kolor  jest zmieniony. Jedynie na białym tle  jest zbliżony.






















4 komentarze:

  1. Ależ ja tu u Ciebie zawsze piękności oglądam. Wspaniałe zazdrostki, tez bym takie chciała. Oooo taki domek z klimatycznymi okami, a w nich takie cuda, wyobraźnia szaleje. ;) Będzie cudnie, niech praca sama w sobie ogromnie cieszy. :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mozna zamowic piekne nie potrafie szydelkowac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli by Pani bardzo zależało..., to być może zd0ołałabym zrobić dla Pani takie zazdrostki, lecz najpierw muszę wyrehabilitować drobne stawy palców lewej dłoni, bo dotjliwie bola. A wie Pani jak to dzis jest z ta rehabilitacją. Nie wiem kiedy dostapię tego...luksusu? Pozdrawiam cieplo. Przepraszam,ze odpowiez jest opózniona, ale rzadko kto pisuje komentarze, więc nie zawsze wlączam strumień z komentarzami.

      Usuń
  3. Mozna zamowic, piekne nie potrafie szydelkowac

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.