środa, 8 lipca 2015

Serweta na okrągły stół ( Szydełkowe skarby )


Znów znalazłam serwetę na okrągły stół, ktorej trudno odmówić oryginalnego, nietypowego wyglądu. Taki szydełkowy wynalazek, czy może następny szydełkowy skarb. Przy okazji wyświetlam kilka zdjęć z mojego balkonowego ogródka, na którym kwitnie w skrzynkach, moja purpurowa pelargonia. Naparapecie  stoi bwieszona kwiatkami begonia. Wrzuciłam do swu doniczek kilka ziaren czerwonej papryki. A niech sobie rośnie i zobaczymy, co z tego wyrośnie. Zdjęcia serwety, zódło; Internet. Zdjęcia kwiatów;  Lucyna Siring

To begonia, uśmiechająca się wieloma takimi kwiatkami.

Wyżej na zdjęciu, purpurowe kwiaty pelargonii w towarzystwie starca. Na zdjęciu obok, moje balkonowe papryczki. Ciekawe, co z tego wyrośnie??? Jesienią powinnam zbierać owoce.:):):)

2 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.