wtorek, 2 marca 2021

Obrus w stylu vintage

 

Od dawna poszukuję inspiracji do wykonania  szydełkowego obrusa na mój owalny stół. W tym celu przejrzałam wiele zakamarków internetowego i znalazłam sporo wzorów  z dawnych czasów. Znane porzekadło  stylistów i projektantów mówi, że moda  jest dwa razy śmieszna. Wtedy , kiedy wchodzi  i,,,kiedy wychodzi... Ale  bardzo często  tej starej modzie i starym projektom trudno odmówić piękna, które jest ponadczasowe i pozostaje urzekające. Zawsze do tych wzorów i pomysłów wracamy. I oto znalazłam nieoczekiwanie  stary, przedwojenny projekt szydełkowego motywu, z którego można wykonać piękny obrus. Taki jest przynajmniej  na tym starym zdjęciu.  Kupiłam więc  kłębuszek  bawełnianych nic marki  Ariadna, wzięłam do  rąk  szydełko Nr 1,75 i  ten motyw wykonałam, by przekonać się  , jak  będzie wykonał w rzeczywistości. Wydaje mi się być całkiem do rzeczy. I choć nie preferuję motywów z elementami geometrycznymi, to ten  wydaje mi się   uroczy. Jestem zakochana w świecie kwiatów i  również w szydełkowaniu wybieram motywy kwiatowe. Ale chociaż raz spróbuje   odejść od swoich upodobań i stworzyć  inny obrus. Sama ciekawa jestem  jego efektu końcowego. Niżej  zdjęcie motywu wraz z widokiem  obrusa.


.


2 komentarze:

  1. Kibicuję i to bardzo, bo i obrus będzie zapewne duży!
    Mnie ostatnio też wciągnął ale bieżnik z elementów.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och tak, to wciąga niesamowicie. Na nic innego nie ma czasu...Równiez ciepluchno pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.