niedziela, 4 kwietnia 2021

Szydełkowe podkładki na wiosenny stół

Z resztek bawełnianych włóczek w  kolorze  miętowym i  melanżu wiosennych kolorów różu, niebieskiego, cytrynowego wyczarowałam sobie takie oto podkładki na  mój wiosenny, owalny stół. Prezentują się świeżo i swoimi pastelowymi kolorami na pewno  ożywią  stół.  Jak zwykle, do wykonania  wykorzystałam pewien wzór, który droga   improwizacji szydełkowej... rozszerzyłam, by uzyskać pożądany efekt. Do wykonania  wykorzystałam  bawełnę  o dostępnej gramaturze i szydełko Nr. 2,75. Zapraszam do obejrzenia zdjęć. Na końcu zamieszcza wzór graficzny motywu, który  był moją inspiracją do stworzenia podkładkę, a który zmodyfikowałam tak, by  uzyskać  z niego  motyw większy, czyli  podkładkę o odpowiedniej średnicy, ktora  wynosi 30 cm.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.