czwartek, 14 stycznia 2021

Zawieszki na choinkę 2020 r.

 


Właśnie skończyłam  w tym sezonie moją szydełkową zabawę z kolorowymi zawieszkami na choinkę. Trzeba było przystosować je do  najnowszej mody. A modne są kolorowe z  szydełkowymi akcentami  techniki szydełka tunezyjskiego. A co   wyczarowałam i wieczorami wyszydełkowałam, to pokażą Wam te zdjęcia. Ponieważ w przyszłym świątecznym sezonie planuję sprzedaż takich zawieszek, proszę uważnie prześledzić moje propozycje. Zawierają one zawieszki mojego pomysłu a także znanych projektantów, zajmujących się   projektowaniem szydełkowych  dzieł.  Na pierwszym zdjęciu u góry są najnowsze zawieszki  mojego pomysłu. Ciekawe, czy komuś się spodobają?




















Tu wszystkie zawieszki razem, także z bombkami w stylu wiktoriańskim. To jest moja propozycja zawieszkowa na choinkę.




2 komentarze:

  1. Wszystko piękne a gdzie mogę znaleźć wzory?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorów zawieszek z tych trzech ostatnich zdjęć nie można znależć nigdzie, gdyż są one wykonane według mojego projektu, który chcę zachować na wyłączny swój użytek. Inne wzory można znależć we wcześniejszych postach. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.