czwartek, 18 lipca 2019

Coś dla mnie...


 Może niekoniecznie   musi być długa spódnica, ale to coś dla mnie.  I chyba  pokuszę się na wydzierganie takiej  dwuczęściowej sukienki szydełkowej.  Fason jak najbardziej mi odpowiada. W zasadzie jest uniwersalny, bo dobrze się będzie układał zarówno na idealnej sylwetce, jaki  tej mniej idealnej. A to stanie się za sprawa ołówkowej spódnicy i  obszernej , kimonowej  góry tej sukienki.  . Bardzo mi się podoba, bo zawsze  tkwię w przekonaniu, ze proste jest ... piękne.  Niżej kilka innych propozycji. Zdjęcia, żródlo Pinterest





1 komentarz:

  1. Totalnie mój styl, wszystko mi się podoba! Na pewno będziesz wyglądała zjawiskowo w takiej sukience, zachwycająca. <3 Miłego dnia, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.