niedziela, 23 listopada 2014

Szydełkowy obrus na okrągły stół


    Już od dawna nosiłam się z zamiarem zrobienia sobie szydełkowego obrusa na okrągły stół. Ostatecznie do pracy zmotywowała mnie moja serdeczna przyjaciółka. Ona właśnie ma okrągły, piękny stół, średnicy 95 cm. Zwierzyła mi się, że od dawna marzy o takim szydełkowym obrusie na swój stół. Bardzo lubi szydełkowe rękodzieła, ale sama nie umie ich wykonywać. No i cóż?. Postanowiłam, że małymi krokami, dzień po dniu, wydziergam to jej marzenie. Wspólnie wybrałyśmy projekt. Pojawił on się w Robótkach Extra Sabriny pt. Obrusy na duże stoły. Spójrzcie na zdjęcia i same oceńcie. Załączam schemat graficzny.Żródło: Zeszyt 3/2014 , Sabrina Robótki extra  nr 2/2014r

3 komentarze:

  1. Co roku obiecuję sobie że zrobię obrus.Wzór mam od dawna przygotowany ale na samą myśl o rozmiarach odkładam wszystko.Twoja przyjaciółka będzie szczęśliwa jak otrzyma taki prezent.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny obrus :-) Cudny wzór - bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.