środa, 13 lipca 2016

Szydełkowe poduszeczki

L

 Kolejna moja robótka, która "zeszła" mi z szydełka, to własnie te szydełkowe podusie. Inspiracja zaczerpnięta ze schematu wzoru  na serwetkę, zamieszczonego w "Moich robótkach", może wydawać się prozaiczna i niezbyt ciekawa. Ale wybór wzoru był celowy, gdyż podusie te są przeznaczone do codziennego wylegiwania się na kanapie lub do wysiadywania na fotelach. A jak komu przyjdzie ochota na domową wojnę na poduszki, to one wlaśnie do tego celu będą doskonałe. Przy użyciu moich poduszek, możesz bezproblemowo odzyskać błogi spokój. Zaznaczam, że podusie są oczywiście, dwie. Schemat graficzny w załączeniu. Foto: Lucyna Siring , zdjęcie schematu graficznego - "Moje robótki"






9 komentarzy:

  1. Piękna podusia, ma swój urok i ozdobi wnętrze :) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne podusie :-) Pięknie je ubrałaś. Bardzo podoba mi się wzór, który wykorzystałaś.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten wzorek. Robiłam podobne bieżniki, bo podobał się właśnie ten wzorek. Dzięki za inspiracje. Może kiedyś wykonam podusię. Pozdrawiam:):):):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa Twojej wersji, chociaż już wyobrażam ją, jako nieszwykle piękną. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. niestety nie posiadam zdolności do tworzenia takich rzeczy - ale zdaję sobie sprawę, że każda praca twórcza to radość, a jest tym większa, im dzieło piękniejsze... twoja radość musi być przeogromna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Największą dla mnie radością jest to,że przy okazji tworzenia tych dzieł, mogę poznawać tak wspaniałych ludzi,jak Ty.Zajrzałam do Twojego bloga i jestem... oczarowana urzekającym pięknem Twoich wyjątkowych prac. Pozdrawiam cieplo.:)

      Usuń
  5. Śliczna podusia,ma w sobie urok.Jest bardzo elegancka.Wzorek poduszki bardzo mi się podoba.Ozdoba wnętrza zwłaszcza w salonie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Edytko za Twój miły komentarz. Rownież pozdrawiam.

      Usuń
    2. Dzięki Edytko za Twój miły komentarz. Rownież pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.