środa, 19 sierpnia 2015

Nad jeziorem Rudno


 Wreszcie udało mi się wyrwać na parę dni z domu. Zaprosiła mnie do swojego letniskowego domku, moja  wieloletnia przyjaciółka. Nie pierwszy raz zresztą. Domek położony jest nad jeziorem Rudno, w wypoczynkowej miejscowości Jesionka. Był czas na rozmowy, spacery po rudnieńskim cyplu, leśnymi  dróżkami i na podziwianie architektury letniskowych domków. Mnie oczywiście interesowała roślinność zdobiąca posesje  domków. Spotkałam tam kwiaty znane mi z dzieciństwa ( te na zdjęciu niżej) i egzotyczny milim amerykański - to te dwa różowe kwiatki,  winobluszcz wysoko pnący się po sośnie a także inne atrakcyjne rośliny ozdobne. Miło też było na spacerowych szlakach spotkać znajome panie, które dały się sfotografować do zdjęcia na moim blogu. Było bardzo fajnie ale nie da się tu wszystkiego opisać. Foto: Lucyna Siring







1 komentarz:

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.